Andragógia és Művelődéselmélet
I. évfolyam 2. szám 2013
Tanulás időskorban – tematikus szám
Senior Learning – Thematic Volume

Letöltés / Download

 

 

Szerkesztői bevezető
Az Andragógia és Művelődéselmélet 2013. évi 2. – ezúttal tematikus – számának fókuszpontja az időskori tanulás. Andragógiai képzési tevékenységünkben több szinten és többféle formában jelennek meg a geroedukáció kérdései. E folyamatos kutatási, oktatási, konferencia- és publikációs munka együtthatása nyomán lehetőség nyílik most folyóiratunkban különböző szakterületeken ismert és elismert szakemberek konferencia előadásait megjelentetni, amelyek az agykutatás, a gerontológia, a szociálpolitika és szociológia szemszögéből különböző, de szinoptikus módokon tárgyalják az időskori tanulás kérdéseit... Tovább »

 

Editor's Introduction
The present Volume No 2., 2013 of Andragogy and Cultural Theory is dedicated to issues of senior learning. Geroeducation is represented at multiple levels and in various forms of the academic agenda of our andragogy training program. An ongoing interaction of research, education, conferences and publications gives us opportunity to present four conference papers by renown academics who accepted our invitation to our recent conference on ‘Senior Learning – Inter-generational Co-operation’... More »

 

TARTALOM / CONTENTS